16 Şubat 2017 Perşembe

Katedral Penceresi



Yıllar beni öğrenmekten alıkoyamaz..Öğrendikçe, sınırlarımı zorladıkça yaşadığımı hissediyorum ben..Ve benim gibi bir acemiyi belki de en çok zorlayacak şeylerin peşindeyim biliyorsunuz, patchwork gibi..Evde kendi kendime patchwork denemelerine devam..Bu seferki pencerem tutacakla, mug rug dedikleri fincan altı arası bir şey oldu ama, utanmasam ben tablo diye duvara asacağım, orası ayrııı :))

Bu çalışmamı, her öğleden sonra günün kalanına aynı enerjiyle devam edebilmemi sağlayan sevgili bir fincan kahveme ve kahve aşkım sebebiyle görür görmez raftan kapıverdiğim kahveli tarifler kitapçığıma hediye ediyorum..İyi ki varlar.. 



5 yorum:

  1. Ben de bugün dikişlerle uğraştım ama bu resmen sanatsal bir çalışma.
    ben sadece havlu süsledim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece derken, kim bilir neler yaratmışsındır yine..Bekliyorum, paylaşacaksın değil mi?

      Sil
  2. Bayılırım bu desene ama zor olduğunu biliyorum. Yıllar önce patchwork kursuna gitmiştim. Renk seçimin harika olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, evdeki kumaşlardan işte..Evde o kadar çok kumaş birikti ki artık, sanıyorum uygun kombinasyonları daha kolay yapabiliyorum ama, dolaplara sığmada/sığdırmada problem var :))

      Sil
  3. Kırkyama zor yahu, çok zor hatta ve kıymetli de o nedenle, yani sen bunu pano yap bence, as duvara :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...