24 Şubat 2017 Cuma

Gir Kanıma


Öyle, kendiliğinden eli her işe yatkın, doğaçlama modeller üreten biri değilim ben..Belki yapabilirim de, ben "talimatları izle, kontrol et, tekrarla" tarzıyım biraz..Hayatımın süreçleri denetlemek, oluşturmak, iyileştirmek, yazılı hale getirmekle geçmesinden kaynaklı bir mesleki deformasyon da olabilir, belki de kişilik testlerinde "pek bir teknik" çıkan doğuştan gelme halet-i ruhiyemden..(mühendis, akıllı, matematiğe yatkın gibi güzel anlamlarda değil, bildiğiniz başöğretmen, hatta sıkıcı-monoton).. Böyle olunca da bu tür anlatımlı, hatta hem anlatımlı hem şemalı kitaplara bayılıyorum..Birini elime aldım mı kendimi kaybediyorum ve hepsini, hepsin, ama hepsini denemekten alamıyorum kendimi..Kanıma giriyorlar, durduramıyorum kendimi :)).. 


Hele şu an elimden düşüremediğim biri var ki, içinde sadece battaniye-yastık-şal yok, bulaşık bezi var, artık daha ne olsun..Ve tığ hikayesi ilk gençliğinden bir kaç uyduruk dantel örtü denemesi, bir kaç orlondan kare ile sınırlı ben, bu kitaplardan okuya okuya öyle şeyler örüyorum ki, elimdekine bakıyorum, kanıma bu kitaplar giriyor tamam, da, içime kim kaçtı benim diye şaşırıyorum :))  

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık Elif'cim:)

    YanıtlaSil
  2. Haksizlik etmeyin, bence cok eglencelisinzi. Yoksa bu guzel seyler oyle oku, tetbik et ile cikmaz :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık.. çok muntazam örmüşsünüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bu konuda biraz gayretliyim gerçekten de, insan içine çıkaramayacaklarımı fotoğraflamıyorum :))

      Sil
  4. aman aman pek güzel. Bende özledim tığ işini. Yapamadım bu sene pek, vakit bulamadım. Bende doğaçlama yapamam, sen gibi:) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo, bendensin..yalnız değilmişim yani..

      Sil
  5. ben de bi modele, şemaya falan bakmadan yapamam ama bir süre sonra ezberledim bazı şeyleri kendiliğinden oluveriyor :) ellerinize sağlık, takipteyim.
    sevgilerle...
    http://hgkgunlukleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, en güzel an, o "kaptım olayı" anı, insan kendini pek bir becerikli hissediveriyor işte o an..Nadiren bende öyle oluyor yani :))

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...