24 Ocak 2019 Perşembe

Patenci


O zaman benim meleklerden devam..Daha önce dikip, küçük bir arkadaşıma hediye ettiğim melekten bir tane de bana..Hazır evde eşime yaptırdığım patenlerden bir çift daha varken, pelüş daha bitmemişken ve şu kuş tüyleri kanat olmayı beklerken..



"Winter Delights" kitabından daha önce diktiğim "Chalet Girl" ile birlikte poz da verdiler üstelik..Tarzları, zevkleri birbirinden biraz farklı da olsa, iyi arkadaşlar onlar..Zaten hep öyle değil mi? En kokoşumuzun eşofmansız gezmeyen bir sportmen kankası, en kitap kurdumuzun bir dizi fanatiği hemşiresi olmaz mı? Derler ki, "her şey zıttıyla var olur bu hayatta," biri yoksa, öbürünün anlamı olmaz..Siyah-beyaz, kış-yaz, iyi-kötü gibi..Hayat, ne enteresan bir macera değil mi?

5 yorum:

  1. Mükemmel tasarım için elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. O safa geçip oturasım geldi. Ben de bacak bacak üstüne atarım. Onlar kadar zarif olamam ama...
    Çok güzeller gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Çok kıskandım ,
    Benim meleklerime yeni kıyafet dikeyim bari.

    YanıtlaSil
  4. Değişik işlerle uğraşmanıza gıptayla baktım. Maşallah diyeyim. Elinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...