18 Ocak 2019 Cuma

Ke(n)dimce Denemeler



Ben de şu meşhuur keçe kedilerden denemek istedim.Keçe iğnesi kullanmayı az buçuk öğrenmiştim daha önceden, uzun uzun keçelerin hata kaldırır mütevazı haller de eklenince, gözler için de biraz daha fazla çaba harcamayı göze alınca, ben de kedilendim sonunda..





Çabuk yapılıyor, hemen ortaya çıkıyor bir şeyler de, insan kendini alamıyor..Kahvesi, pamuğu, tekiri derken, mahalledeki kadar kediyi evde ne yaparım diye düşünürken, işte ilk yaptığım kediyi bir minik çanta dikip üzerine monte ettim..Bu benim keçe malzemeleri, iğnesi fırçası vs. çantam olsun, dedim..Keçeleri sığdırmam imkansız ama, malzeme çantası olabilir pekala da..  




İlk kedi denemem böyle oldu, ben de keçe çok, galiba denemeler devam edecek, bakalım nerelerde kullanacağım..Son derece dinlendirici, insanı kendini becerikli bir ressam gibi hissettiren acayip bir şey bu keçe iğneleme..Bir gün boyutlu olanlarını da denemek ve başarabilmek umuduyla, hadi bakalım..

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ayy, nasıl motive oldum şimdi, çook teşekkürler..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok sevindim, gözlerle onun için çok uğraşmıştım, çok teşekkürler..

      Sil
  3. Ne güzel olmuş Elif, keçe iğneleme ile yapılan işlere, özellikle de hayvan figürlerine bayılıyorum. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...