24 Kasım 2018 Cumartesi

Pembe Çiçekler, Pembe Umutlar


One stroke uğraşılarım içinde en çok mum, mumluk, cam boyamaları sevdim galiba..Desen desen, renk renk, sonsuz bir deniz..Hele farklı renk mumlarla daha da farklı oluyor, yüzlerce kombinasyon yani..



Pembe, benim için, toprak tonlarıyla, kremlerle, bejlerle güzel..İstanbul'daki evin salonundaki monotonluğu pembelerle kırmayı sevdim ben, ee, English Home de çok yardımcı oldu tabii, ne yalan söylemeli..Kışı da özlemişiz bu arada, şimdi salonumun fotoğraflarını sizlerle paylaşırken bir defa daha anladım, durun, yeni yıl da gelsin bir, güzel olacak inşallah, her yeni yıl, yeni umutlarla gelir, iyi olacak inşallah bu kış..Soğansız da olsa olur, bedende can olsun da, yavan ekmek yeter insana, yanında sevgilinin ılık nefesi estikten sonra..

2 yorum:

  1. Hep paylaşım yapsan içim açılıyor baktıkça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo, bu motivasyonla buradan ayrılmam ben :)) çok teşekkürler, güzel sözlerin de benim içimi açtı..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...