24 Nisan 2017 Pazartesi

Yıldızların Altında



Bahçe-balkon sezonu gelirken, biraz da dışarıları için hazırlık lazım..Biraz kapalı, korunaklı mumluklar mesela..Hele de içindeki mumu ile tavana kendi samanyolunuzu yansıtabileceğiniz bunlar gibi..





Sizin deyiminizle "1 milyoncu", benim deyimimle "ne alırsancı", bu tür ıvır zıvırın ayak altında bulunmasından pek hazzetmeyen eşimin deyimi ile "ne alırsan sancı" satıyordu, oldukça ucuza ve oldukça kahverengiye..Biraz boya, biraz eskitme, alladım, pulladım..Bu seferki yöntem şöyle..Tek kat olacak şekilde her yerine beyaz ahşap tutkalı sürdüm önce..Kuruduğunda üzerine boya..Boya kurumakla kurumamak arasında kararsızken, tam o aşamada işte bir parça kuru bezle siliverdim şöyle..Tutkallı bazı yerlerden çıkıverdi boya, bazı yerlerde zırh kuşanmışçasına tutunmuşken bizim ahşaba..

Haydi bakalım, hoş geldin yeni evine, hoş geldin yeni hayatına.. 

1 yorum:

  1. Evet, tam "yıldızların altında" olacak içinde ışık kaynağı olunca :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...