26 Haziran 2012 Salı

Blackwork Tepsi



Bu renkli blackwork bahçeyi Kanaviçe dergisinin Ocak-Mart 2012 sayısından işledim.



Model aslında panoydu, ama ben evde asacak uygun bir yer beğenemeyince tepsi yapmaya karar verdim.


Bej rengine boyadığım ahşap tepsinin ortasına kanaviçemi yapıştırdım, üzerine de cam kestirdim. Kenarlarını da renklere uygun olsun diye kahverengi kordonla süsledim.


Tepsinin dış kenarlarına da stencılla kahverengi desenler boyadım. Kuruyunca da zımparalayıp eskittim. Uzaktan sanki boya değil de delik gibi durdular, bu efekt çok hoşuma gitti.

7 yorum:

  1. ellerinize sağlık.çok güzel olmuş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. ÇAY İÇMEYE GELDİM...
    HARİKA TEPSİ ŞEKER...

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. her ayrıntısı düşünülmüş, harika olmuş, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş bayıldım güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş,bu tepsiyi kullanmaya kıyamam ben...

    YanıtlaSil
  7. nekadar güzel bir fikir tepsiyi kaaviçeyl dekore etmek..bayıldım ..bende denemek istiyorum:))ellerinize sağlık..
    blogunuzu takipçisiyim bundan sonra:))
    bende sizi beklerim bloguma ..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/
    sevgiler,,

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...