22 Şubat 2020 Cumartesi

Örgücünün Çantası




İşlemeyi örmekten çok sevsem de, güzel bir örgü çantam olunca durum değişebilir..Görünce hayran kaldığım şemalardan biriydi..Önce örgü kutusu, organizer vs. diye başladım, kocaman bir çanta ile tamamladım..İçine bir kazaklık yün, şişler ve benim için olmazsa olmaz bir örgü kitabını rahatlıkla alacak kadar kocaman hem de..


Yalnız artık yaşla birlikte gözler de "hata" vermeye başladı, gün ışığının az olduğu günler beni oldujkça zorladı..Zaman zaman "pertavsız", zaman zaman da "led fener" marifeti ile tamamladığım çalışmama kısaca "inadım inat" diyeniliriz yani..:))

Neyse, her şey bittiğinde, bütün yorgunluklar, zorluklar geride kaldığında en tatlı aşamaya geçiliyor, biliyorsunuz..Hayır hayır, işlediğini karşına alıp seyretmek değil, ya da çantanı koluna takıp gezme aşaması da değil..Hayata geçirilecek bir sonraki kanaviçe modelini seçmek..İnsanın kanında muline dolaşmaya başladı mı, aşısı yok, çekeceksiniz bu hastalığı :))




4 yorum:

  1. "İnsanın kanında muline dolaşmaya başladı mı..."Çok güzeldi. Benim de kanımda muline dolaşıyor da artık gözler izin vermiyor. Hele de yeni örnek aramaya başlamak doyumsuz. Çanta gerçekten çok emekli. Şahane olmuş elinize sağlık. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, daha güzelleri sizin işledikleriniz olsun inşallah..sevgiler

      Sil
  2. Canta sahane! Elinize saglik... Bayiliyorum sizin bloga, hep el emegi ve goz nuru. Mulinelerinizi nasil muhafaza ediyorsunuz. Sayilari Sayilari ben cok zorlanmaya basladim. Hatta bir yazi hazirlama imkaniniz olur mu acaba? :) Ben sizin 4-5 senelik okuyucunuzum, ama uzun bir donem ara vermek durumunda kalmistim dogum sebebi ile. Sahalara donus yaptim yaptim yeniden:))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, hoşgeldiniz tekrar sahalara:)) Hayırlı olsun, sağlıkla, mutlulukla büyütün bebeciği..

    Düzen konusuna gelince, e tabii başak burcunun da etkisiyle biraz takıntılıyım bu konularda..İşte şu postta anlattığım gibi tahta bir çay kutusuna yerleştirdim, https://hobilemece.blogspot.com/2019/05/duzen.html

    DMC'nn karton iplik sarma kartlarından alıp, numaralarını da üzerlerine yazdım. Bu kartlar da şöyle:
    https://www.goblen.com/tr/iplik-sarma-kartlari-6101-12--u

    Bir kaç kutuyla, tüm işi çözebilirsiniz, bir de sonraki tüm çalışmalar iplik arama, düzeltme, açma vs. işleri olmadığından çok hızlı ilerliyor, sadece işlemesi kalıyor geriye..Umarım ilham verici olmuştur, sevgiler, sizi tekrar görebilmek çok güzel:))

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...