22 Ekim 2019 Salı

Maviş





Kedicikleri yapıp yapıp, bir kenara kaldırmak olur mu hiç? Bir işe yaramalı ama, değil mi? Bizim maviş için alt kısmını yapışkanlı kağıtla kapladığım bir kutu en uygunu..Gözlerinin renginde..Üzerine kediciği keçe iğneleme ile yerleştirdiğim mavi kumaşı da kapağı kaplarken kullandım..Artık maviş kedi tığlı, yumaklı bir şeylere bekçilik edecek..Hiç de sevmezler ya kediler bunları:))





Maviş kedi görevinin başına, ben de hızlı transferle süslediğim süt şişemin onuruna yine bir "tahinli" partisine..Hiç de sevmem ya bunları :))

5 yorum:

  1. çok hoş olmuş, bu kedicik üzgün mü?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Blogunuz oldukça hoş ve dolu sizi yeni keşfettim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isteyip bloguma uğrarsanız çok mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı ! bu tür yapılan işlere
    bayılıyorum zaten. elleinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. merhaba marifetli blog arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. Blogunuz oldukça yararlı bilgiler barındıyor.Zevkle takip ediyorum.Zaman ayırmak
    isterseniz yeni açtığım bloguma sizi de davet ediyorum.Takip ederseniz çok memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...