12 Eylül 2019 Perşembe

Meraklı Kedi



Keçe iğneleyerek kedicikler yapmaya bayılıyorum..Onların gözlerine o canlılığı verebilmek için masa başında saatlerimi geçirirken..Bıyıklarını da unutmuyorum, biraz dekupaj tutkalı ile sertleştirdiğim sentetik nakış ipleri ile yapıyorum, tel tel dikiyorum..





Bu seferki tekir, bahçe çitinin arasından uzatmış burnunu, öbür bahçede olan bitene bakıyor..Ahşap kaplama çerçevenin ortasından bu bakışı ne kadar haylazsa, çerçevesiz görünüşü de o kadar masum değil mi? Seni meraklı kedi:)) 

4 yorum:

  1. Ay çok gerçekçi olmuuuş. Tablo gibi derler ya, öyle gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..gözler kalbin aynası derler ya..Ondan galiba:))

      Sil
  2. Keçe iğneleme yaptığını bilmiyodum Elifcim,harika olmuş sonuç, ellerine sağlık. Çok sevimli bir kedi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşeyden ortaya karışık..nelere başlıyor,neleri bırakıyorum işte ardarda..Beğenmene çok sevindim, sevgiler..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...