21 Eylül 2016 Çarşamba

Bu Kış Çook Soğuk Geçecekmiş



Meteorologlar söylüyor, çok üşüyecekmişiz..Zaten dengelerini iyice bozmayı başardığımız iklimimizde "sıcaklardan kavrulma"lardan sonra "soğuktan donma"lara geçiyoruz demek ki..İyi tarafı, mikroplar ölür, daha az hastalık yayılır..Kötü tarafı, Allah zor geçinene, zor ısınana yardım etsin..



Bu kış her şey üşüsün, rafadan yumurtalarım üşümesin..Daha yaz aylarında bugünleri bilmiş gibi örmüş örmüş kenara atmıştım, sırası gelecekmiş demek ki..Benim ki biraz sıkıntıdan, biraz tığ işi becerilerimi geliştirmeye çalışmaktan, biraz hobisel durumlardan da olsa, yumurtalardan daha da çok yemelik değiller mi? Bu kış berenin herkese, her şeye göre olanına çook ihtiyaç olacak gibi..Yaşasın yünler, yaşasın bereler :))

6 yorum:

  1. :)) Çok tatlısın sen ya !

    YanıtlaSil
  2. tülin'in dediğine aynen katılıyorum...

    YanıtlaSil
  3. tülin ve moon a ben de katılıyorum çook şekersin sen :)

    YanıtlaSil
  4. Bir ay olmuş yazmayalı, ne çok olmuş, neredesin Elif?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz uzaklaşmak istedik herşeyden, kendimizi bir "yavaş" şehre attık, geridonesimiz de gelmedi, kaldıkça kaldık ışte.. sanal dünyaya ve yalan dünyaya bos verdik biraz da, ama yakında çıkıyorum yine ortaya, az kaldi�� mesajın duygulandırdı beni, merak edenin, arayıp soranin eksik olmasin hic..

      Sil
  5. yumurtayı yemeye kıyamazsınız bunlarla :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...