16 Temmuz 2019 Salı

"Tamamlama"m Tamam mı?



Daha önce sadece bir kere denemiştim..Sevdiğim bir arkadaşımın yeni evine bir tepsi..Denizli, dalgalı bir tepsi yine..Ama renk bilgisi gerektiriyor çok, sabır gerektiriyor, beceremezsem sırıtıyor, çok pis oluyor..Ama bir defa daha denemek istedim bu sefer de kendim için..Resim tamamlama yaptım bu tepsiye..


Tabii en büyük övgü, "neresi resim,neresi, tamamlama anlaşılamıyor" olması..Ama galiba fotoğrafta daha başarılı görünüyor..Ya da belki de başarı" tamamen kusursuz"luğunda değil de, "başarılı bir -mış gibi" halinde..Bilmem? Siz verin kararınızı? 

6 yorum:

  1. Burdan bakınca şa ha ne görünüyor. Çok sevindirecek bir hediye. Gözünüzün nuru var, güzelden öte ne denir ki başka? Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok başarılı. Pek güzel olmuş,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. SENİ YENİ FARK ETTİM, ARADA BİZE DE UĞRA ELİF:)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...