4 Ekim 2018 Perşembe

Sıcacık Ekoseler


Ekose sonbaharın desenidir benim için..Püsküllü kenarını kocaman bir iğne ile tutturduğumuz o kolejli eteklerimizin moda olduğu günlerden beri Eylül'dür hatta zamanı da..

Bu yastığı aslında geçen kış diktim..Ama sonbahar niyetineydi yine de..Kırmızı koltuğun üstüne yakışsın istedim, bir de soğuk günlere..





Dışı için güzel bir eteklik kumaş aldım, pek kolay da kırışmıyor, ortasındaki yırtmacından görünen kısım duck kumaşı, dikerken tereddütlerim vardı ama, hem renk, hem de doku olarak pek yakıştırdım birbirlerine..Yeni bir aşk mı doğdu ne? :))



İşte arkası da böyle.".Dikiş dikmeyi öğreniyorum" çalışmalarımdan bir sayfa daha sizlere..Böyle böyle öğrenir miyiz bir gün şu dikiş işini?" İnternet sen nelere kadirsin" veya 
"kursa gitmeden kursu insanın ayağına getiriyor şu bloglar" mı? Çalışa çalışa insan yetenek pek olmasa sa kıvırabilir mi bir şeyleri? Bakıcaz artık. görücez hep beraber:))

2 yorum:

  1. Ekose kumaş aldım ben de pazardan. 3mt kumaşı hem de 10 tl
    vererek. Kışlık kumaş, ben de onu terziye vererek elbise
    diktireceğim. dikiş bilseydim ne ucuza gelecekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, elbise kısmı biraz iddialı, pek hata kaldırmaz, en iyisi belki evde yapıp, bozup geliştirdikten sonra başlamak elbiselere..Ahh, bir de özel ders veren birileri olsa, çok aradım, bulamadım..En iyisi o aslında ama, var mı ki acaba bir yerlerde?

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...